torsdag 15. oktober 2009

Mens man venter på ....

Så mangt egentlig, en jobb for eksempel, er det visstnok viktig å finne på fornuftige ting å gjøre.

Her har det gått i litt av hvert..

Jeg har for eksempel endelig fått tid til å jobbe med SITs Jubileumsbok-prosjekt. Bloggen og mer info om prosjektet finner du her.

Jeg har for eksempel lagd meg selv som Mad Men kvinne. (følg linken hvis du vil prøve selv) Må innrømme at stilen er litt mer stilig enn hva været tillater her oppe akkurat nå, hvor støvler og regnjakke er det mest naturlige valget. 

Jeg holder på å lære meg å tegne igjen...
Jeg forbereder meg til jul (og kjenner på husmor-følelser jeg ikke visste jeg hadde, til As fortvilelse har det ikke gjort seg gjeldende i husvask med mer enda.)

Og jeg har fått en bestilling på mine fantastiske bompi-pledd. Hvis noen andre vil ha er det bare å bestille :D De er laget i fleece med bomullskanter.. 

3 kommentarer:

  1. Hehe, har du sett alle versjonan av bompidressen til salgs nu?? NÅN må ha sett den fantastiske filmen fra i fjor og kopiert ideen ;)
    - The Black Bompi -

    SvarSlett
  2. Men mine har mest sjarm. Spesielt med den flotte mario-danse-reklamefilmen jeg har av dere :D

    SvarSlett
  3. Hahaha! Morsomt... Ja, nu har dem jo tilogmed sånne til klissate kjærestepar som vil gjøre om 2 dressa til eeeeeen stor bompidress :p

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...