tirsdag 2. mars 2010

Livet per i dag..


For de av dere som jeg sjeldent prater med kommer her en liten oppdateringspost.

Hva gjør jeg egentlig i Hammerfest:
- For tiden jobber jeg som prosjektmedarbeider på Gjenreisningsmuseet i Hammerfest. Her prøver jeg å finne ut av Hammerfest Sanitetsforening sin 100 år lange historie, noe som skal resultere i en utstilling og en bok. I tillegg er det et par andre (foreløpig løse tråder) prosjekter på trappene, så forhåpentligvis varer denne jobben en stund.
- Jeg jobber på Redrum, Hammerfests beste uteplass!
- Jeg har hevet meg inn i foreningslivet, ved å trå inn i Hammerfest Historielag og Hammerfest Kunstforening
- Jeg danser igjen. Klassisk og Jazz/moderne for voksne. Jeg elsker kulturskole for voksne gitt :D 
- Jeg har blitt "mor" til en liten hund som heter Unai. Han er av rasen Nova Scotia duck tolling retriever, eller toller på godt norsk, og er som retrieverboken sier mye hund for pengene. Så jeg går forsåvidt også mye tur for tiden.
- Jeg er fremdeles veldig, veldig glad i kjæresten min. 
- Vi har kommet på plass i leiligheten og nå kommer endelig et av de bildene som jeg har lovet før.. (Resten av leiligheten er enda ikke avfotografert i reell tilstand :D) Kommer plutselig

6 kommentarer:

  1. Kunstforeningen, der har æ åsså lyst å være med.. Ka styra du med der?

    SvarSlett
  2. Så bra! Kunstforeninga e for tiden på jakt etter nye friske ansikter! Akkurat nu e æ bare styremedlem, men får se ka det blir etter årsmøtet!

    SvarSlett
  3. Håhå! E det no kriterier for å melde sæ inn? Og kordangjør man i såfall det? :)

    SvarSlett
  4. Ingen kriterier. spørsmålet e mer om du har lyst til å være et aktivt medlem eller om du bare vil være et vanlig medlem av foreninga ?

    SvarSlett
  5. Æ kunne tenkt mæ å vært et aktivt medlem hvis æ først skulle vært med tenker æ :)

    SvarSlett
  6. Da er de på jakt etter folk som vil sitte i styret. Du kan bli med på det neste møtet hvis du vil så får du vite mer om det og hva vi gjør. Keen på det? Kan ringe deg når jeg vet når det er. Også er det årsmøte med fest også snart

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...