fredag 26. juni 2009

Gode minner fra våren- hulter i bulter

........     Hyttertur med noen av de beste jentene trondheim har å by på (gjett hvem jeg er..)
........ Matchende søstre ute på staden i stockholm.. var ikke planlagt til vårt forsvar.....
 Morsomt skilt på vei til rags hytte...måtte slvsagt stoppe og forevige det

 Den første parken jeg fant i stockholm var til minne om Astrid Lindgren. Ensom som jeg også var, satte jeg meg ned i selskap med Bo og så på fuglene...

     .. En hilsen til Mari

... Pippi-Maria.. Gjett hvem som begynte å gråte på sagotoget på junibacken. Det er helt utrolig hvordan historier man hørte i barndommen sitter i. Brødrene Løvehjerte tok knekken på meg ihvertfall

Forberedelser til muntlig i bergsbakken. En siste uke med kollektivliv igjen

Anneli demonstrerer hvordan mastergaven min skal brukes. påskeferie lam og god kaffe

                                          Disse fjellene slutter aldri å gjøre meg målløs

Storsaløving. Jeg kommer til å savne dette rommet, dette huset og dets mennesker.

En liten oppsummering av det siste halvåret i bilder. Tiden har gått så fort og plutselig er jeg ferdig utdannet, flyttet, og ikke helt sikker på hvor (karriere-) veien bærer videre. 

Etter en ganske intens innspurt og en alt for rask vår sitter jeg nå i stuen min i verdens nordligste by ( en status som diskuteres ofte ganske heftig  her oppe) og forsøker å finne ut hva jeg egentlig skal gjøre med denne bloggen. Uansett hva jeg finner ut så er det greit å bare starte opp igjen, med litt bilder fra tiden som var :D


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...