lørdag 29. september 2012

36


Lørdag/Søndag
Denne uken begynner vi med slutten - iPhonedød på grunn av ølsøl og fortvilte forsøk på gjenoppliving




Lørdag/søndag
Så jeg fant fram mine "ordentlige" kameraer. Kompaktportrett og Reidun fanget av nikon 


Mandag - Men før den skjebnessvangre helgen jeg mistet mitt forlengede øye/hukommelse var jeg jo i Bø på samling.. og nør hotellfrokost i vinterhage 



Tirsdag - vandring i Bø sentrum.. på jakt etter bokhandelen. Fine benker! 


Onsdag - vakker bru på joggetur 




Torsdag - tilbake til sivilisasjonen. Fra blå skyer til osloland 



Fredag - Frokostdate med Tina (min første frokostavtale.. men fryktelig fryktelig hyggelig å møte noen du liker så godt om morgenen! Anbefales! ) /Oslo Kunsthall (lys og betong- et av mine favorittmotiv) / Opera i fint vær (refleksjoner av gruppen som hører på foreleser)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...